36-145 Widełka

+48 607 907 242, +48 693 340 391

Farmtrac 675/675DTN

„Maszyna roku 2011” i jednocześnie najczęściej kupowany w kraju ciągnik w swojej klasie w 2011 i 2012 roku. Uznanie rolników i ekspertów zawdzięcza przede wszystkim wszechstronności, niezawodności i niskim kosztom eksploatacji. Przeznaczony jest dla małych i średnich gospodarstw o różnorodnym profilu. Sprawdza się również przy pracach komunalnych.

„Maszyna roku 2011” i jednocześnie najczęściej kupowany w kraju ciągnik w swojej klasie w 2011 i 2012 roku. Uznanie rolników i ekspertów zawdzięcza przede wszystkim wszechstronności, niezawodności i niskim kosztom eksploatacji. Przeznaczony jest dla małych i średnich gospodarstw o różnorodnym profilu. Sprawdza się również przy pracach komunalnych.

Napędza go oryginalny 4-cylindrowy brytyjski silnik Perkins 1104D-44T o mocy 75 KM (przy 2200 obr./min.) z turbo. Ta oszczędna jednostka jest jedną z najlepszych na rynku. Do tego sprawdzona mechaniczna skrzynia biegów z kołami o stałym zazębieniu włoskiej firmy Carraro 12+12 z rewersem i reduktorem. Niezależny i zależny WOM o trzech prędkościach. Możliwość pracy z ładowaczem czołowym o udźwigu do 1200 kg. Pompa hydrauliczna (tandem) o wydatku 66 l/min. Podnośnik hydrauliczny firmy MITA o udźwigu 2650 kg. Opcjonalnie ciągnik może być wyposażony w  TUZ w przedni WOM I TUZ.

Komfortowa i ogrzewana kabina wyprodukowana przez polską firmę KOJA Smolniki zapewnia bardzo dobrą widoczność w każdym kierunku. Opcjonalnie można ją wyposażyć w klimatyzację.

Model dostępny jest również w wersji z ładowaczem czołowym.

Tak jak wszystkie ciągniki Farmtrac objęty jest 24 miesięczną gwarancją.

SILNIK

PERKINS
moc znamionowa siknika 55 KW [75KM] przy 2200 obr/min
max. moment obrotowy 318 Nm przy 1400 obr/min
typ PERKINS 854F-E34T IIIB
ilość cyl. / poj. skokowa 4/3387 turbo
system chłodzenia cieczą
filtr powietrza suchy, dwustopniowy

UKŁAD NAPĘDOWY

CARRARO
sprzęgło dwutarczowe, suche, z niezależnym sterowaniem sprzęgła WOM
skrzynia biegów mechaniczna o stałym zazębieniu, zsynchronizowana z rewersem i reduktorem
ilość biegów 12 na 12
blokada mech. różnicowego mechaniczna

WAŁ ODBIORU MOCY

typ niezależny i zależny
prędkość obrotowa WOM/silnik, obr./min 540/1938, 1000/1962
średnica końcówki / liczba wypustów 35mm/6

UKŁAD HYDRAULICZNY

funkcje podnośnika regulacja pozycyjna i siłowa
wydatek pompy, l/min 34
ciśnienie normalne Mpa 18
układ zawieszenia narzędzi 2 kat. ISO 730-1
Max. udźwig podnośnika [kg] 2400

rodzaj rozdzielacza / ilość szybkozłączy

4

UKŁAD KIEROWNICZY

typ hydrostatyczny

UKŁAD HAMULCOWY

hamulce robocze tarczowe, mokre
hamulce postojowe sterowany ręcznie

OŚ PRZEDNIA

typ FT 675 – Farmtrac z wysuwanymi półosiami, FT 675 DT – CARRARO ze zwolnicami planetarnymi i automatyczną blokadą mechanizmu różnicującego

OGUMIENIE

przód 675 (7,50 – 16) / 675DT (11,2 – 24)
tył 16,9 – 30

ZESP.PRZEŁĄCZENIOWO-ZACZEPOWE

  zaczep przedni; górny i dolny zaczep transportowy; zaczep rolniczy

KABINA

rodzaj komfortowa, ochronna, dwudrzwiowa
wyposażenie ogrzewanie i wentylacja, otwierany szyberdach, uchylne okna tylne i boczne, spryskiwacz szyby przedniej i wycieraczki szyby przedniej i tylnej, lusterka boczne, reflektory przednie i tylne na dachu kabiny

WYMIARY (mm) WAGA (kg) WERSJA KABINOWA

Długość 675 (3720 ) -675DT ( 4185 )
Szerokość 1939 – 2375
Wysokość 2490 – 2505
Prześwit 390 – 405
Rozstaw osi 2386
Rozstaw kół przednich 1460÷1860
Rozstaw kół tylnych 1508÷1908
Masa ciągnika bez obciążników [kg] (675) 3308 ( 675DT) 3585
Przednie obciazniki 6X22 + 1X40 =172
Tylne obciążniki 2X39 + 4X32 = 206

WYMIARY (mm) WAGA (kg) WERSJA RAMOWA

Długość 3719÷4184
Szerokość 1939÷2375
Wysokość 2550÷2600
Prześwit 443 – 494
Rozstaw osi 2293
Rozstaw kół przednich 1385÷1885
Rozstaw kół tylnych 1508÷1908
Masa ciągnika bez obciążników [kg] (675 ) 3122 (675 DT) 3233
Przednie obciazniki 6X22 + 1X40 =172
Tylne obciążniki 2X39 + 4X32 = 206
POJEMNOŚĆ (w litrach)  
Zbiornik paliwa 98

DODATKOWE WYPOSAŻENIE za dopłatą

Siedzisko pnweumatyczne tak
Klimatyzacja tak
Przedni TUZ i WOM tak
Ładowacz tak
Szybkosprzęgi TUZ tak
Ogumienie alternatywne 675DT – przód 320/70 R24; 360/70 R24; tył 480/70 R30
Kolor nadwozia inny niż niebieski na życzenie

 

wstecz

Znajdziesz nas również na: