W tym roku Farmtrac obchodzi jubileusz 15 lecia obecności na rynku polskim. Z tej okazji wprowadziliśmy do oferty nowy, jubileuszowy model ciągnika – Farmtrac 675 DTN King.
Ciągnik ten stanowi limitowaną edycję najchętniej kupowanego, na przestrzeni ostatnich lat, ciągnika rolniczego w Polsce w przedziale do 80 KM – modelu Farmtrac 675 DT.
Farmtrac 675 DTN King został zaprojektowany przez naszych konstruktorów z myślą o bardziej wymagających klientach, ceniących wysoki komfort jak również bezpieczeństwo pracy.
Główne zmiany wprowadzone w ciągniku King, w stosunku do pierwowzoru, poprawiające znacznie ergonomię i bezpieczeństwo pracy ciągnikiem, to:
- nowy dach kabiny, z przeszklonym wizjerem, umożliwiającym obserwację pracy z ładowaczem czołowym
- kamera z monitorem, umożliwiające obserwację maszyn współpracujących z ciągnikiem
- sterowanie tylnym TUZ z zewnątrz ciągnika, dźwignią na tylnym błotniku
- końcówki ramion TUZ z hakami CMB w standardzie umożliwiające łatwe agregowanie maszyn z ciągnikiem
- nowe, ergonomiczne, podświetlane stopnie kabiny, gwarantujące bezpieczne wchodzenie i wychodzenie z kabiny ciągnika
- nowy układ zawieszenia kabiny, poprawiający komfort i obniżający poziom hałasu w kabinie
- fotel pneumatyczny w kompletacji standard
- łatwiejsze elektrohydrauliczne sterowanie sprzęgłem WOM oraz załączaniem przedniego napędu
- nowe oświetlenie z wykorzystaniem reflektorów LED
- nowe, ergonomiczne usytuowanie przycisków sterowania ma słupkach kabiny
- nowy przełącznik zespolony przy kierownicy
Ciągnik już w pierwszych tygodniach od wprowadzenia na rynek spotkał się z bardzo dobrym odbiorem klientów, został doceniony na wystawach regionalnych, między innymi był wyróżniony pucharem przez Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi, otrzymał dwukrotnie tytuł HITU TARGOWEGO 2015 na Mazowieckich Dniach Rolnictwa w Poświętnem oraz na Żuławskich Targach Rolnych.
SILNIK |
PERKINS | |
moc znamionowa silnika | 75 KMprzy 2200 obr/min | |
max. moment obrotowy | 318 Nm przy 1400 obr/min | |
typ |
|
|
ilość cyl. / poj. skokowa | 4/3387 | |
system chłodzenia | cieczą | |
filtr powietrza | suchy, dwustopniowy | |
UKŁAD NAPĘDOWY |
CARRARO | |
sprzęgło | dwutarczowe, suche, z niezależnym sterowaniem sprzęgła WOM, sterowane elektrohydrauliczne | |
skrzynia biegów | mechaniczna o stałym zazębieniu, zsynchronizowana z rewersem i reduktorem | |
ilość biegów | 12 na 12 | |
blokada mech. różnicowego | mechaniczna | |
WAŁ ODBIORU MOCY |
||
typ | niezależny i zależny | |
prędkość obrotowa WOM/silnik, obr./min | 540/1938, 1000/1962 | |
średnica końcówki / liczba wypustów | 35mm/6 | |
UKŁAD HYDRAULICZNY |
||
funkcje podnośnika | regulacja pozycyjna i siłowa | |
wydatek pompy, l/min | 34 | |
ciśnienie normalne Mpa | 18 | |
układ zawieszenia narzędzi | 2 kat. ISO 730-1 | |
Max. udźwig podnośnika [kg] | 2400 | |
rodzaj rozdzielacza / ilość szybkozłączy | 4 | |
UKŁAD KIEROWNICZY |
||
typ | hydrostatyczny | |
UKŁAD HAMULCOWY |
||
hamulce robocze | tarczowe, mokre | |
hamulce postojowe | sterowany ręcznie | |
OŚ PRZEDNIA |
||
typ | CARRARO ze zwolnicami planetarnymi i automatyczną blokadą mechanizmu różnicującego | |
OGUMIENIE | ||
przód | 11,2 – 24 | |
tył | 16,9 – 30 | |
ZESP.PRZEŁĄCZENIOWO-ZACZEPOWE |
||
zaczep przedni; górny i dolny zaczep transportowy; zaczep rolniczy | ||
KABINA |
||
rodzaj | komfortowa, ochronna, dwudrzwiowa; nowy desing wnetrza kabiny ze szklanym szyberdachem | |
wyposażenie | ogrzewanie i wentylacja, otwierany szklany szyberdach, uchylne okna tylne i boczne, spryskiwacz szyby przedniej i wycieraczki szyby przedniej i tylnej, lusterka boczne, reflektory przednie i tylne na dachu kabiny | |
WYMIARY (mm) WAGA (kg) WERSJA KABINOWA |
||
Długość | 4190 | |
Szerokość | 1939 – 2375 | |
Wysokość | 2490 – 2505 | |
Prześwit | 390 – 405 | |
Rozstaw osi | 2386 | |
Rozstaw kół przednich | 1460÷1860 | |
Rozstaw kół tylnych | 1508÷1908 | |
Masa ciągnika bez obciążników [kg] | 3585 | |
Przednie obciazniki | 6X22 + 1X40 =172 | |
Tylne obciążniki | 2X39 + 4X32 = 206 | |
POJEMNOŚĆ (w litrach) |
||
Zbiornik paliwa | 98 | |
Siedzisko pneumatyczne | tak | |
Klimatyzacja | tak | |
Przedni TUZ i WOM | tak | |
Ładowacz | tak | |
Szybkosprzęgi TUZ | tak | |
Ogumienie alternatywne | przód 320/70 R24; 360/70 R24; tył 480/70 R30 | |